♥ Dag 30 - för att få mig krävs ....

tycker detta är en väldigt individuell punkt, för de är inte så att jag bestämmer direkt att jag ska ha en sån kille och ingen annan.
utan man blir kär i den man blir kär i och så är de.
men där imot så finns de saker som jag kräver att de är inom förhållande, annars klarar jag inte av de.
kan börja med att man ska ha roligt, vara ute med kompisar hitta på nått åka och göra saker. inte bara sitta hemma, och vara för sig själv. alla blir annorlunda när man är med kille och kompisar, man släpper mera loss med kompisar och med killen så är man mer mysig och sånt, iaf jag! och jag kan verkligen inte sitta still och bara göra inget, de funkar inte alls! måste ha en kille som gillar att göra saker och som är spontan helst.!
sen så finns de nått som verkligen är ett nej för mig, de är svartsjuka.har faktiskt aldrig klarat av de, verkligen nått som får mig att flippa ur. man blir så uppvaktad och att nån annan alltid ska veta vad man gör och ska stå så nära. som ni kanske förstått så har jag svårt för att släppa in nån så mycke att dom ska veta allt vad man gör och alltid ska va på en.
jag är väldigt självständig och klarar inte av att ha nån så på mig. men att bry sig och vilja ens bästa är självklart, de är nått som måste finnas där och att man ska kunna prata, väldigt viktigt!
.
men en sammanfattning då.
space och rum för sig själv är jätteviktigt. ha kul, vara spontan och gilla att träffa folk och kompisar. inte svartsjuka, de är ens eget ansvar att man inte tar ut de på sin kille eller tjej. omtänksam men ändå inte för på. få mitt förstroende och "tillåtelse" att vara nära och finnas i mitt liv satt säga. de kan ta tid, men när man väl är där så är de inget man ångrar.
.
tror de va liksom de som är väldigt viktigt, ett förhållande går inte ut på att vara fastväxta och lägga sig i andras liv, man har rätt till ett privat liv. man är två olika individer och ingen annan ska få styra och kontrollera allt man gör. tillit är de som gäller, lita på att hon/han inte gör nått mot eller med nån annan. lita på henne/honom!
.
tycker detta är en väldigt individuell punkt, för de är inte så att jag bestämmer direkt att jag ska ha en sån kille och ingen annan. utan man blir kär i den man blir kär i och så är de. men där imot så finns de saker som jag kräver att de är inom förhållande, annars klarar jag inte av de.
.
kan börja med att man ska ha roligt, vara ute med kompisar hitta på nått åka och göra saker. inte bara sitta hemma, och vara för sig själv. alla blir annorlunda när man är med kille och kompisar, man släpper mera loss med kompisar och med killen så är man mer mysig och sånt, iaf jag! och jag kan verkligen inte sitta still och bara göra inget, de funkar inte alls! måste ha en kille som gillar att göra saker och som är spontan helst.!
-
sen så finns de nått som verkligen är ett nej för mig, de är svartsjuka.har faktiskt aldrig klarat av de, verkligen nått som får mig att flippa ur. man blir så uppvaktad och att nån annan alltid ska veta vad man gör och ska stå så nära. som ni kanske förstått så har jag svårt för att släppa in nån så mycke att dom ska veta allt vad man gör och alltid ska va på en.
.
jag är väldigt självständig och klarar inte av att ha nån så på mig. men att bry sig och vilja ens bästa är självklart, de är nått som måste finnas där och att man ska kunna prata, väldigt viktigt!
.
men en sammanfattning då.
space och rum för sig själv är jätteviktigt. ha kul, vara spontan och gilla att träffa folk och kompisar. inte svartsjuka, de är ens eget ansvar att man inte tar ut de på sin kille eller tjej. omtänksam men ändå inte för på. få mitt förstroende och "tillåtelse" att vara nära och finnas i mitt liv satt säga. de kan ta tid, men när man väl är där så är de inget man ångrar.
.
tror de va liksom de som är väldigt viktigt, ett förhållande går inte ut på att vara fastväxta och lägga sig i andras liv, man har rätt till ett privat liv. man är två olika individer och ingen annan ska få styra och kontrollera allt man gör. tillit är de som gäller, lita på att hon/han inte gör nått mot eller med nån annan. lita på henne/honom!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback