♥ Dag 28 - min personlighet

26 januari

detta är nog en punkt som jag tycker är väldigt väldigt viktig hos en människa.
det finns så mycke positivt med människor men även negativt.
jag som person är väldigt väldigt utåtriktad och ivrig i mig själv. jag hatar att sitta still utan de ska vara mera att jag ska göra saker och alltid nått nytt, som i dom flesta faller att träffa människor. men man får inte glömma att jag är väldigt frispråkig, menas med att jag pratar om allt utan att liksom tänka och skämmas över de. kan prata om allt, liksom från en banan till sex till random saker, finns inget som jag liksom känner är pinsamt.
men sen så bryr jag mig hemskt mycke om andra, vill verkligen finnas till och hjälpa andra.
.
men även jag har negativa sidor, i mitt fall är de att jag är väldigt självisk och dominerande. självklart så bryr jag mig om andra, men jag sätter alltid mig själv i första hand. sen så är jag sån som alltid vill bestämma, och för de mesta så får jag de eftersom jag är väldigt väldigt envis. men de har sina brister oxå, även om de kan vara positivt i vissa tillfällen. och inte minst så hatar jag att någon styr över mig, de är verkligen nått som jag inte klarar. jag är alldeles för självständig för att låta någon få komma in i mitt liv och egentligen bara finnas.
.
Kärleken är viktig för mig. jag värdesätter trohet högt och förväntar dig att även min kille gör det. jag är stark, fantasifull, passionerad och har inga hämningar, men jag är också öm och mjuk när jag verkligen älskar.
.

Kommentarer
moa säger:

sötis:D

2011-01-27 | 16:37:41
Bloggadress: http://swedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback