♥ Dag 25 - mina husdjur

under alla mina år så kan jag då säga att jag och familjen haft X antal djur. kommer räkna upp ungefär och i ordning, kommer nog bli rätt förvirrande.
.
vad jag kommer ihåg så började de med att jag och pappa hade en katt, han hette emil. va när jag var jätteliten, så försvann han när vi flyttade men nu vet vi att han bor med en gammal tant och mår jätte bra.
.
sen så skaffade jag och mamma två hundar. först max som vi hämtade hem när han va valp. så himla söt mysig och inte minst busig. han bor nu hos min bror och är runt 8-9 människoår. och andra hunden, manno som han heter. hämtade han på en hundgård, blivit misshandlad där så han va väääldigt skygg och rädd för allt. men de blev bättre med tiden. han bor nu hos våran förra granne i storvik, ett äldre par och där är han som i paradiset.
.
sen så vet ja inte riktigt ordningen, utan under alla år jag och pappa bott med sussi och alexandra ute i valbo så har vi haft 2 hundar, 12 om inte fler kaniner, 5 katten, 3 hästar, 2 hamstrar, 2 marsvin, 1 fågel. tror de va allt. hästarna vet ni ju lite om, om ni bläddrar ner till min första presentation på "dag".
.
hos mamma har vi haft 2 underlater, 2 vandrande pinnar, 2 marsvin, 2 kaniner, runt 30 hamstrar (dom fick ungar på ungar på ungar), 1 katt typ som flyttade in hos oss under en tid, 1 hund som är världens bästa!
.
som sagt, har haft X antal djur. tyvärr så har familjerna tröttnat och tiden inte räckt till då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback