♥ Dag 23 - mitt nyår 2010 i detalj

21 januari

mitt nyår sög verkligen, inget blev enligt planerna och allt va trök..
men de börja med att jag skulle vart med monika och john men blev inte så. satt jag gick ut och träffade rickard en stund och snackade lite med han. gick med han till en fest nära mig sen gick jag hem igen.
mathilda kom till mig runt 10 kanske. så vi gjorde inte så mycke. snackade lite och sånt. sen gick vi ut och fick ur oss överskottsenergin. gick in vid halv 12 igen för de va så himla kallt.
hade no life så la oss och kolla på film. sen på tolvslaget så skolade vi med min familj och gästerna vi hade då. rätt mysigt men pomac är så sjukt äckligt! kollade på raketer och sånt.
gick upp och fortsatte kolla på filmen i sängen, på bärbara btw. fast ja somnade och mathilda kollade klart. va väl nyår.
och de sööööög, är man busig flicka så får man sina straff. och denna gång va de att inte gå ut på nyår.
tar igen de nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback