♥ Dag 15 - otrogenhet

detta kommer skrivas från mina tankar och egna erfarenheter!

otrogenhet, finns det nått värre man kan göra mot sin partner. finns det nått hårdare sett att såra en person på, finns det verkligen nån som gått vidare utan att ha en bit lös i hjärtat.


jag har vart med om mycket, bland annat detta! har fått känna sorgen och svikelsen, på sett och vis. och det är inte skönt, inte nånstans i hjärtat.
enligt mig finns det verkligen ingen som helst anledning till att vara otrogen och absolut inget som är värre.
varför är man då otrogen?
  1. är de för att man inte vågar göra slut så låter otrogenheten komma fram så de tar slut på så sett?
  2. eller för att man inte vet vad man vill?
  3. eller bara är man de för att vara, för att inte binda sig vid en person?
eller finns det nån annan anledning, kom med exempel!
då kan jag tycka,
  1. att om man gör på detta sett och detta alternativet, vill man inte såra sin "älskling". men har ni tänkt på de, man blir bara mera och mer sårad ju längre man väntar med de.
  2. varför i helvete är du ens tillsammans med nån?
  3. samma som över, varför ens va tillsammans med nån? man har ett förhållande för att få känna tryggheten och verkligen vara säker på att man blir älskad och verkligen älskar en speciell person. är det sex ni är ute efter, gå då inte och bli tillsammans med nån.
varför ens vara otrogen?
om ni bara anar hur hårt de tar i hjärtat, och gångar de med 1000. där får ni en liten känsla hur de är.
otrogenhet är inte ens acceptabelt. vill man strula runt och träffa nya killar eller tjejer. då tycker jag att man ska göra sitt beslut, antingen ha ett förhållande och stanna vid den personen eller att inte ha ett förhållande och leva fritt..
efter mina erfarenheter av båda delarna och även otrogenhet så finns de för och nackdelar på båda sidor.
man behöver aldrig känna att man inte duger för den man är eller har för tjocka lår när man har kille, han älskar en för precis den man är. självklart finns de undantag med sånna som bara har förhållande för att ha de! idiotiskt enligt mig. jag har aldrig nånsin vart tillsammans med nån som jag inte älskat.
vad säger ni alla? vad tycker ni egentligen om just otrogenhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback