♥ Dag 15 - otrogenhet forts

men vad är otrogenhet?
är de att krama en annan kille/tjej?
pussa eller kyssa?
sova?
eller bara att prata med dom?
det är helt upp till alla personer vad man tycker. men jag ska uttrycka mina åsikter.

jag kommer aldrig nånsin kunna klara av ett förhållande om jag inte få ha kvar mina killkompisar och inte få krama dom, PÅ ETT KOMPIS SETT!
kramar ni aldrig era vänner när ni träffas just för att ni gillar dom för att ni är så bra vänner?
jag kan tycka att man ska få krama och sova med en annan killkompis, inte själv givetvis men de ska inte få hindra. själv ser jag killkompisar precis lika som tjejkompisar, kommer alltid göra. spelar ingen roll hur killen ser på de, jag kommer aldrig att vara otrogen med en bra killkompis.
skulle min kille säga nu att jag inte få ha kontakt eller träffa mina killkompisar själv, vet inte om jag skulle klara de. ledsen älskling, men de är verkligen nått som du måste acceptera.
alla ser de på olika sett, min kille måste acceptera mina vänner, tjej som kille spelar ingen roll!
skulle ni dissa era kompisar för er kille/tjej?
aldrig enligt mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback