♥ Dag 14 - denna person förändrade mitt liv

jag vet inte riktigt vad man ska kalla förändra. på vilket sett och åt vilket håll. finns flera som har förändrar på olika sett. finns endel som förändrade en liten del, och endel som förändrade nått stort med mig. det är helt olika och jag kan inte nämna en person.
men om vi gör så att jag skriver dom som förändra nått stort och nått litet!
.
stort -
mimmi bergström
marcus sandberg
litet -
hannes rydén
caroline niemi
line hill
johannes bladin
emma lindh
monika boox
viktor lundell
victor enroth
david andersson
johan johansson

som sagt så finns det flera som förändrat mitt liv. men dom som förändrade nått stort, de är då mimmi och marcus. måste säga tack till er, allihopa egentligen.
stort tack till dig marcus, som verkligen fått mig att tänka om, du vet själv vad jag menar.
och tack till mimmi som verkligen gjort ett ljus i mitt liv!
älskar er alla, på olika sett!

Kommentarer
Anonym säger:

jag älskar dig stumpan.

2011-01-11 | 17:16:14
Bloggadress: http://llinehhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback