♥ Dag 13 - stördaste dag jag vart med om

det finns många verkligen, oftast så är händer de störda saker rätt ofta.
men jag tar den dagen jag och mimmi åkte in till gävle.
åkte in för att bara ha roligt och flumma runt, sagt och gjort!
stod utanför en krog och dansa bara för de va bra musik, dampade och hoppade runt. så stod de typ 6 killar där som trickcyklade eller va de heter. dom skrattade ju såklart. men de sket vi i, som vanligt!
så gick vi till torget och dom kom bakom oss och cyklade om, självklart sa vi hej till alla! dom stannade typ utanför bion.
vi gick till en kompis som jobbade på torget då och pratade med han.
sen såg jag våra kompisar. så vi gick fram och börja prata med dom. va med dom resten av kvällen.
hur normalt är de att man gör så då? inte så jätte normalt då va!
men de är grymt kul och man kan verkligen träffa riktigt bra kompisar. jag är nu rätt bra kompis med två av dom.
tyvärr hittar jag inga bilder från den kvällen, dom ligger nånstans.
men jag och mimmi, vi har våra damp och vi gör dom till ett minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback