back to school

jag som verkligen inte kunna sova inatt eller. tror jag vaknat varannan minut hela natten. så vid halv 6 kunde jag verkligen inte sova så gick upp till datan ist. tar och börjar fixa mig nu på en gång faktiskt så slipper jag stressa.
blir skolan idag då, skönt men ändå jobbigt på nått sett..
sen så kommer älskling hit när han slutar. får se vad vi hittar på.
är så sugen på att åka iväg nånstans eller att komma tillbaka till mitt vanliga liv som jag i stort sett inte haft på ett tag nu. de vill säga va ute på kvällarna vid donken med mina sötisar eller ut och ragga med epa. ett tag sen de va så. kanske inte ens kommer tillbaka..
men jag ska iaf gå ner och fixa busskort idag så man kan ta sig nånstans i världen, haha!
ska sluta babbla som en papegoja nu, hörs senare!
kommer sakna er, 1.5år sen bara borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback