Gårdagen!

Börjar bli dags för att blogga igen efter en händelse som inte var planerad.
.
Börjar med hockey igår, FYFAAAAAAN vad kul det var! Klacken var helt full och på tala om arenan, fullt överallt. Verkligen ös, klacken var riktigt bra och Brynäs spelade oerhört bra, stolt Brynäsare!
Tycker kamerorna brode ha filmat klacken mera, som den var igår har den inte vart på en riktigt jävla bra tag. Stod och sa till små fjortisar som bara stod där och tyckte de var jätte pinsamt, så sa emot att om man nu ska stå i klacken så får man förfan sjunga och vara lite med. De är väl ändå de klacken är till för annars kan man dra. Lyckat så började ena gänget hänga på och dom andra stack! hehe!
.
Brynäs känslan börjar komma tillbaka efter alla dessa år, står och lackar på djurgårdarna och ställer mig på staketet och skriker och skrattar. Fick massa sms om att folk såg mig och frågade om inte mina tuttar hoppar ur när jag står och hoppar och sånt, hahaha!
Nä vet inte hur jag ska kunna beskriva känslan igår, helt grymt!
En gång Brynäs, ALLTID Brynäs!!
.
Sen efter så åkte vi tillbaka till Sandviken, gick och käkade på donken. Hade rätt trevligt och sånt men så flippade jag ur men inge mer snack om den saken. Gick hem med ett hemsk humör och brustet hjärta, ännu en gång!
.
Somnade ovanligt tidigt igår och fick mig en riktig sömn. Så idag och älskade gudmor och hennes son Daniel hit. Älskar verkligen att träffa dom, har känt dom ända sen jag föddes. Liksom Carina och mamma har vart bästavänner i typ 20år, helt sjukt! Men det var verkligen jätte trevligt och jätte kul!
.
Nu så duschade jag nyss och sitter med ansiktsmask. Ska ta och gå ner till mamma och hjälpa henne lite för om typ 30min så får vi främmande. Ska fira mamma som fyllde år igår!
.
Blev ett riktigt långt inlägg nu, men tro inte att de inte blir nå mer idag för de.
Bilder ska ni oxå få självklart!
.
kläder som ska införskaffas!
.

Kommentarer
Anonym säger:

För du är ju verkligen ingen fjortis du heller, haha.

2011-03-07 | 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback