The thing

Dansen idag, grymt kul ska jag säga er. Det var verkligen så att man körde järnet. Så hårt som jag kört idag och igår har jag nog aldrig gjort förr. Det var verkligen jättekul. Nästa vecka så blir det lov och ledig från dansen. Måste ta och plugga in dom nya stegen strax.

Annars då, nyduschad och sådär. Snackar lite med lilla sötan, hehe!
Imorgon så blir det efterlängtade hockey, ååååh taggad som få. Bara dom vinner, dom har verkligen spelar skitdåligt dom senaste. Så får de inte vara. Men jag och Monika taggar sönder och kommer hem med no voice! 

Funderar faktiskt på om jag kanske ska ta och göra ett videoinlägg, vet inte riktigt. Men vi får se, skulle de uppskattas? 

Nu är det dags för mig att kila, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback