@skolan

godmorgon, fast lite sent!
orkade inte gå upp imorse satt kvart i åtta klev jag upp, klädde på mig och käkade sen blev de skola. tycker jag har vart riktigt riktigt duktig, går på alla lektioner båda idag och igår.
.
sitter just nu på teknik, ska söka upp massa info på datan så passar på att blogga för eran skull.
.
ska faktiskt ta och smsa nåra och se vad som händer idag, kanske gör nått innan dansen. eller så blir de bara att vara hemma och plugga järnet. har fått massa läxor och prov och skit satt ska försöka att sköta skolan även fast mitt tillstånd är de sämsta just nu!
.
är väldigt tacksam för att de är så många som faktiskt kommenterar nu, även om jag vet att ni kan mycke mycke bättre så är de bättre nu än förr. hoppas de går uppåt nu. för ni vet att man blir bara mer och mer taggad på att blogga om man får massa kommentarer, så ha de i bakhuvvet.
.
men nu ska jag ta och jobba lite här så man får nått gjort!

Kommentarer
- säger:

Ett tips hur du kan locka fler läsare.

Skriv med stor bokstav och punkt, vore snyggare om du även hade ordentlig styckesindelning! ;)

Gillar din blogg förövrigt.

2011-02-02 | 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback