man lär sig!

Såg att jag fått en kommentar om att ni ville att jag skulle börja skriva lite bättre svenska med stor bokstav och styckesindelningar. Så jag gör de så ofta som jag kommer ihåg det, kommer väl göra de automatiskt efter ett tag. Men de är verkligen jättekul att ni kommer med förslag på förbättringar, för de är ju ändå ni som läser och ni som ska trivas med det.
.
Har nyss fikat med gästerna och dom åkte precis. Så sitter just nu och nöter nöter och ännu mer nöter dansen. Ojoj vad tjat de blir om dans nu, men för första gången så verkligen är jag glad för vad jag håller på med och tycker de är jättekul. Så ni kommer få stå ut ett tag till, men de går nog över.
.
Men som vanligt så kommer jag att uppdatera er ikväll efter dansen och efter jag duschat och ätit. Så hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback