Lättar på trycket!

Soooom vanligt så sov jag lite för länge imorse.
Men nu sitter jag hemma och snackar lite med David, ska ta och fixa mig lite så drar jag nog ut lite senare.
Skolan idag då, helt okej dag. Börjar komma tillbaka lite och sådär så det är skönt. 

Tänker lite på vad som kommer hända i mitt liv nu de kommande veckorna. Först är det lovet nästa vecka och det kommer bli väldigt skönt. Träffa dom man inte har tid med att träffa annars. Sen skolan igen, har ingen koll alla känns de som. 

Men hur som helst så har jag lite planer för denna veckans slut.
Torsdag så är det ju självklart hockey med Monika Patrick och Pontus i gues.
Fredag så blir det nog fest, eller de blir de. Mimmi och de gänget ska med.
Lördag så blir det nog Gävle med pojkarna sen kanske bio eller nått, får se om planerna stämmer in där.
Så är det bara lovet, finns nåra personer som jag verkligen måste träffa och då skojar jag inte. Absolut min lilla plutt som jag saknar otroligt mycket. 

Jaja nu ska jag sluta babbla på, kändes som jag behövde skriva av mig bara.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback