Kväller igen

Ja men då var det dags att ta och lugna sig lite och lägga sig i sängen. Hela dagen har i stort sett gått up på att jag har skitont i näsan och huvudvärk så det spricker. Datan som vart min dag, men ibland så måste de vara så oxå.

Varit riktigt depp nu idag, verkligen helt nere och tänk massa som jag vanligt inte brukar tänka på. Fått tankar som vissa inte riktigt fattar och har även pratat med nåra men de faller inte dom sig i att fatta satt då blev de svårt. Nu babblar jag lite om nått ni inte fattar eller hur, men blir så när de är mycket som vill komma ut då blir de orimligt och sånt. 

Ska ta mig att sova så blir det skola imon, godnatt!
Älskar dig bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback