Just nu...

...Sitter jag hemma hos pappa i mitt "nya rum" i soffan och lyssnar på musik. Har varit här ett bra tag nu, käkat och busat sönder med småsyskonen. Gud så lik Izabel är mig asså, ser exakt ut som mig när jag var liten. Men jag ska ta och fixa med en sak i bloggen strax, sen så blir det en väldig lugn kväll.

Morgon dagen vet jag inte vad som händer faktiskt, åker hem när jag känner fört sen så kanske göra nått med någon. Ska snacka med Tarun och sådär, men de får bli som de blir. Lov nu ju så kommer aldrig komma hem tidigt imorgon, vägrar!

Då var det ju så att jag inte har nå nya bilder alls satt tills imorgon så får ni stå ut med dom ni redan sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback