inte en dag försent, tror ja!

då är man hemma från en riktigt rolig danstimme, disco idag då. verkligen skit kul, men jag måste liksom kolla igenom när alla andra dansar sen kan man köra och typ kan de rätt okej ändå. men ska faktiskt ta och gå igenom stegen varje dag, lika med showen. och imed att jag inte var med förra gången när dom gjorde första början så tycker jag att ja faktiskt är rätt duktig liksom.
.
dom har tydligen nått rum när man kan skejta på oxå, så såg att tim liam och nåra fler va där så tog och stanna nåra minuter och kolla. de är faktiskt avslappnande att sitta och kolla när dom åker och sånt.
.
har nyss tagit mig en riktigt välförtjän dusch och käkat lite mat. sitter nu i nya pyjamasen som jag fick idag. ska ta och lägga upp de strax och så kommer de annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback