Hellooo där

Sådär, sitter med ansiktsmask efter en skön dusch och med en kaka i ugnen.

Jätte skönt med en lugn dag faktiskt, mysa med älskade syster och bara känna att allt faktiskt inte är så hemskt för en gångs skull. Sen så blir det ju skola imorgon också i och för sig men det blir nog inte så hemsk imed att det är elevens val vecka och jag ska dansa dagarna lång hela veckan, plus mina vanliga danser på Ackes satt det blir as bra ju. 

Längtar faktiskt riktigt riktigt mycket till torsdag, då blir det hockey match efter en och en halv veckas uppehåll så de taggar vi tusen till. Ska skrika sönder rösten och verkligen visa upp min Brynäs sida! Jag lovar er, den är emorm. En gång brynäs, alltid Brynäs!

Men jag ska ta och ta bort ansiktsmasken nu sen ta och gå ner till mamma och syrran.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback