Godmorgon!

Fick lite problem under kvällen igår då nätvärket inte funkade alls för mig så hela kvällen fick gå åt till att kolla på film. Där av dålig uppdatering. 

Men nu så har jag precis kollat på en film och ska ta mig ut med hunden en stund. Tror det blir en morot också, haha! Men planerna för idag har jag ingen aning om. Verkar som att det blir en rätt seg dag. Men ska försöka att gå ner och sola innan 3 sen så blir det kanske ut ikväll och göra nått om jag har tur.. 

Bloggen kommer att få det riktigt tort då jag har absolut bloggtorka och ingen aning om vad jag ska skriva om. Men aja det får väl vara om ingen säger nått annat. 

Men vi får väl höras senare om nätvärket funkar, tror inte att jag kommer att få ha brorsan dator hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback