förlåt sötnosar...

Oj, det var längesen!
Ärligt så har jag haft fullt upp hela dagen.
Började med att jag försov mig och vaknade 30min innan vi började så var bara att hoppa upp. Sen så var det dans hela dagen, riktigt kul med cheerleading. Slutade typ 2 så gick och solade med Mathilda, Såååå skönt! Börjar få upp brännnan igen.
Åkte iväg till Gävle med halv 4 bussen, plåckade med massa kläder och drog in i omklädningsrummet. Mina skitsnygga jeans följde med hem, sen så har jag lagt undan en tjocktröja och shorta som jag hoppas att mamma köper med imorgon efter jobbet. Blev lite svårt när jag har massa olika konton och skit.
Hade riktigt mysigt med Mathilda, brukar inte bli så mycket att vi gör saker nu för tiden, men ska försöka dra med henne när vi drar ut på helger och matcherna. 

Fick med mig praktiklappar hem, så måste bestämma mig så snabbt som möjligt. Lapparna ska in på fredag, ska se hur det blir. Vill så gärna ner till Göteborg och praoa, men vet inte vart nånstans. Ingen aning här i Sandviken heller, kanske i Gävle eller gärna i Sundsvall. Har ju i hela Sverige att bestämma mig satt det är ju kanon. 

Btw dansen idag, fick lite fel på Anette. Först så Ville hon ha mig i mitten längstbak, men så bytta hon till mitten mitten, sen så bah "nej jag vill ha dig längstfram i mitten", ååååh damp. Grejen var den att alla har typ olika danser så fick byta hundra miljontals gånger. Men men bara att bita, har ju lättare att kolla igenom hela dansen där sen ta hem och öva själv hemma så kan man den sen. 

Näää nu ska jag sluta och babbla på, så blir det att träna lite och snacka på msn.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback