en vecka, sen jävlar!

har jätte bråttom nu men tänkte slänga in ett inlägg för eran skull.
.
försov mig lite imorse satt startade aldrig datan. men va faktiskt i skolan heeeela dagen, bra där! sen så gick jag ner och solade när jag slutade, brun och fin igen. måste börja sola lite oftare nu, tappar färgen annars. sen så kom mamma och hämtade mig så drog vi ner på stan. shoppade lite på rean och tog ett till hål i örat. de kommer bilder på allting från idag och även lite annat, film bland annat.
.
men alldeles strax så måste jag kila iväg på dansen, disco idag. kommer bli rätt intressant imed att de är fortsatt/övad grupp, men kommer snart in i de oxå. som sagt så är jag lite ringrostig.
.
aa juste, vi har elevensval vecka snart och då så kommer jag dansa cheerleading nånstop hela dagarna i en vecka och sen avsluta med uppvisning. så de ska verkligen bli jätte kul. fyller livet med dans är ju inte helt fel, ska skaffa gymkort snart oxå.
.
men vi hörs ikväll när jag har duschat antagligen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback