♥ Dag 58 - såhär tycker mina vänner om mig

25 Februari
Jag har pratat lite med några av mina kompisar och frågat dom vad dom tycker om mig så tänkte skriva vad dom svarade.

Emil Larsson - söt, ser bra ut, kaxig
Axel Söderqvist - Söt tjej som bryr sig, värd alla diamanter i världen och förtjänar verkligen det bästa. Du får mig glad i alla mörka stunder och alltid rolig att snacka med.
Jesper Johansson - snäll gullig söt
Marcus Fernstrand - Väldigt fin och extremt snäll. Underbar person, glad att jag har dig som vän.
Monika Boox - Jag tycker du är helt underbar och fin och snälllast. Kan alltid prata med dig om det är så och jag kommer föralltid finnas där för dig, de e bara att ringa så kommer jag till dig.. Men du ska veta, vars du än är, så står jag brevid dig och hjälper dig.
Mimmi Bergström - Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag älskar dig, du är underbar rolig och snäll. Du bryr dig ochy du är lätt att prata med. Det spelar ingen roll vad jag skriver, kan inte förklara dig med ord.
Eric Bonta - Du är en trevligt tjej som är skit söt och snygg. Någon jag skulle vilja lära känna bättre.
Johan Johansson - Tycker du är en jättefin och snäll tjej. Du betyder mycket vännen!
Tarun Olsson - Du är jättesnäll och bryr sig, skitrolig humor och de känns bra av att vara med dig, det är inte så stelt. mycket trevlig. men känner inte dig så bra, skulle inte ha nå emot att göra de bättre.
Olle Loftman - Jag tycker du är väldigt snäll, oftast väldigt trevlig och social. Väldigt rolig att prata med och du vet hur man får folk att skratta. Spenderar alldeles för mycket tid på donken.

Som sagt så är det nåra av dom och jag kan lova att jag blev jätteglad när jag fick höra detta. Dom allra flesta har sagt att jag bryr mig jättemycket och de uppfattar jag mäd faktiskt.
Julia Boberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback