♥ Dag 57 - det här får mig att gråta

Har ni någon gång vart med om nånting som verkligen tagit era krafter. Att det ligger ett ansvar på er som kan förändra allt. Att alla blickar riktas på er och du vet inte vad som är det bästa att göra. Att flera livs framtid hänger på er?

Eller att det verkligen finns endel personer som verkligen älskar er. Att man får kärlek från någon man trodde att man inte betyder nått för. Att någon verkligen bryr sig och man blir så rörd över att det inte bara är skitstövlar. Att man bara känner sig så speciell för att just denna personen faktiskt inte exicterar för att utnyttja?

Det har jag!

Det är det som får mig att gråta, det är de som får mig att tappa fästet helt. Det får mina ögon att bli torra efter en lång tids vattenfall. Men det får man, man får gråta och man får tycka synd om sig själv, under viss gräns. Man får INTE lägga ut sitt "tycka synd om sig" på någon annan och man får inte utnyttja andra för att må bättre. Men man får ta hand om sig själv och man får sitta i sin ensamhet. 

Men ibland så finns det verkligen personer som bryr sig så oändligt mycket att man inte kan förstå det. Man har ingen förklaring eller ens nå anledning till att verkligen bry sig. Men det finns, det finns sånna människor. Dom är speciella och oerhört sällsynta. Men jag är så tacksam över att ni finns för mig och jag är så stolt över att det är just ni. Ni får mig att gråta för att ni har sån underbar själ. Men denna gång så får man gråta med er, man får sitta hos er och gråta för man vet att ni aldrig skulle kunna bli arg eller lämna en när man mår som sämst. Jag kommer aldrig kunna skriva sån lång och invecklad text som ni förtjänar, för det går verkligen inte att beskriva med alfabetets bokstäver.

Men dom tre orden som verkligen beskriver och betyder så himla mycket, som får mig att gråta. Jag älskar er!

Det finns många olika situationer där jag gråter, men det händer aldrig till någon film eller åt nått som händer en person som jag inte ens vet vem det är. Men det händer nå grymt ofta när man känner svikelsen eller kärleken från personer som verkligen står en varmt om hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback