♥ Dag 54 - mina rädslor

Att bli sårad...

Det är det jag är mest rädd för, att få känna den svikelsen igen och att mitt hjärta går isär ännu mera. Jag har redan känt för mycket, jag har redan fått mitt hjärta krossat, jag har redan kännt svikelse, jag har ingen trygghet!

Känslan när man blir sårad och sviken av någon som står en så nära att man skulle kunna göra nästan vad som helst för personen. Den går inte att beskriva, den går bara att uppleva. Jag tycker att det är de värsta som finns, den störda rädslan är just att bli sviken och lämnad själv. Så man verkligen känner ensamheten i sig.

Tyvärr har det hänt allt för många gånger, och det är inget man längtar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback