♥ Dag 47 - mina planer för sommaren

Oj vilka minnen jag fick upp i huvet nu. Älskar sommaren! 

Men planerna för denna sommar är som gott bestämda redan, iaf en del av den.
* Jag och Mimmi drar ner till Göteborg på Gothia, förhoppningsvis så stannar vi längre än sist. En önskan är upp till två veckor. Så man hinner med att träffa mina älskade kompisar där nere.
* Sedan så ska vi bo i Årsunda på Strandbaden en stor del av sommaren, ha beach party där med en massa härligt folk. Sova i tält och grilla marsmallows.
* Kommer att åka in på Sommaryrar dom dagarna som de är, vara med massa gött folk och verkligen träffa massa nya människor.
* Ska försöka komma upp till Sundsvall också om det går, annars så blir det nog Stockholm. 

Jag ska helt enkelt göra så mycket som möjligt på massa olika platser. Ut och springa och shoppa på dagarna sen grilla på stranden eller fest på kvällen. Jag är öppen för allt, verkligen allt. Hatar att göra samma visa varje dag, så kom och fråga mig i sommar om något och jag lovar att jag hänger med. Vad som helst som handlar om att ha kul är jag med på, sen ragga killar är inget nej men de ska vi inte prata om, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback