♥ Dag 46 - så sköter jag skolan

En punkt som är väldigt tragiskt faktiskt.
Förra året så skötte jag skolan rätt bra och fick hyfsade bra betyg. Även fast jag inte en enda gång tog hem läxa eller pluggade på, men jag har alltid haft lätt för skolan satt har inte riktigt haft de som en viktig punkt. 

Men nu i år så har de blivit lite tuffare men ändå inget som jag har svårt för. Klarar allt lätt men måste börja plugga lite för att få upp betyget ett snäpp.
Men tyvärr så är det väldigt mycket som stått ivägen för mig som gjort att skolan legat sist på min lista. Ligger lite efter just nu men det är inget som är ett problem egentligen. Kommer klara mig endå hoppas jag.
Man ska aldrig underskatta sin förmåga!

Men hur jag gör i skolan då för att ha det så lätt. Kan väl säga att jag går på lektionerna och hänger med bara, gör det jag ska. Men oftast så sitter jag och pratar och sånt, vet inte riktigt hur jag egentligen kan ligga så bra till. Har det i blodet, ligger i släkten. Men bara att göra det man ska och lyssna vad dom säger så vinnar man mycket. Sen att komma högre så är det ju att ta hem och plugga.

Vissa långa perioder så har jag vart väldigt nere hemma och även i skolan, då pratade jag i höstas. Så väldigt mycket av mina lektioner såg ut såhär. Satt ofta och skrev dikter i böcker och på vrister/handleder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback