♥ Dag 39 - eastwoods lilla my IV

My som hon kallas, är andra hästan som vi köpte bara nåra månader efter Olivia. Det var mest för sällskap och för att jag och Alexandra skulle få varsin häst. My är då en svartbrun d ponny med hjärtat på rätt ställe.
.
Jag personligen har aldrig ridit henne då hon är en enmans ryttare och imed att jag inte alltid var hos pappa så blev det att Alexandra fick henne. Men jag älskar henne lika mycket för de, hon är verkligen en helmysig ponny.
.
My är rena läromästaren lär jag säga. Innan vi fick hem henne så hade hon tävlat upp till Msv. Hemma så hoppade Alexandra och My enstaka hinder på 150 som hon klarade lätt. Riktig hopp ponny, men även riktigt fin i dressyren.
.
Anledningen till att vi inte har haft kvar henne var att jag aldrig bodde där längre och Alexandra tappade intresset mer och mer och hon växte ur My. så för My;s eget bästa så var det att komma till en liten duktig ryttare som ville lära sig mera. Och nu bor hon hos den perfekta för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback