♥ Dag 35 - göteborg

gäller samma här som dom innan så är de meningen att jag ska skriva vad jag tycker OM göteborg, vad jag har för ANKNYTNING till göteborg och HUR jag trivs!
.
antar att alla redan vet vad jag tycker om göteborg. men drar de en gång till.
världens mest underbaraste och bästa stad. och de är absolut inte för att de är stort och en av sveriges berömdaste. utan de är nått som gör att man inte kan annat än älska staden. de finns så mycke roligt man kan göra och alla som bor där är så trevliga, de är en annan sak att vara där än på andra ställen.
självklart så finns de endel saker som hör till göteborg och som höjer statusen lite, som avenyn eller ullevi, eller alla spårvagnar och inte minst så anordnas världens största fotbollsturnering där. de finns ju höjpunkter!
.
kan ju börja med att jag har alltid tillhört göteborg på ett sett. min bror och syster bodde där nere, nu mera bara syster. så vi åker ner flera gånger per år för att hälsa på, men de händer att jag åker ner själv bara för att få vara där. och nya traditionen har blivit att jag och mimmi åker ner på gothia! men som sagt så har jag alltid haft lite av göteborg i mig och jag känner underbart folk där.
.
svårt fråga om hur jag trivs. 110%! ärligt så kan man verkligen inte må dåligt när man är där, och då skojar jag inte. antingen så finns de underbart folk som alltid muntrar upp en eller så bara går man ut och känner att , dehär är göteborg, liksom! de finns så mycke som verkligen gör göteborg till vad de är. och den staden har en väldigt stor betydelse för mig. mina absolut största och värdefullaste minnen finns där, nej de är nått som skattas högt i mitt liv och kommer alltid att göra. de är nog dit jag kommer flytta till gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback