♥ Dag 34 - årsunda

samma som sandviken så är de meningen att jag ska skriva vad jag tycker OM årsunda, vad jag har för ANKNYTNING till årsunda och HUR jag trivs!
.
årsunda är faktiskt en väldigt mysig och trivsam lite by. de är mera att man känner alla och vet vart alla bor, inte så mycke skitsnack utan man finner sig i andras tillvaro. jag har alltid gillat årsunda, och tro de eller ej så kan man ha förjäkla kul och de finns faktiskt saker att göra där, de kunde man inte tro va? men de gäller att man känner rätt folk som vet hur man har kul.
.
de började ju med att vi hade husvagnen på strandbaden och jag träffade en kille, micke, som bor där. de va längesen nu. men i somras så va jag och mimmi på strandbaden och då kom micke och tobbe dit. va med dom rätt många dagar faktiskt. men micke hade/skaffade tjej så då blev de att viktor började va med ist. så de va ungefär så hela sommaren, jag bodde i husvagnen och va med tobbe och viktor varje dag. även själva men oxå med mimmi.
och vi hade så förbannat kul, går inte att beskriva. de va som att livet lekte och känslorna va på topp. så de kan va kul och man kan må bra.
.
hur jag trivs! så in i helvete bra, världunderbart folk som är så himla snälla och inte är sån som snackar skit och som har fördommr om folk. jag helt enkelt stortrivs, så i sommar så kommer de bli strandparty med brudarna och grabbarna och de kommer bli najs.
sen gäller de ju att man är öppen för nya saker och inte är tråkig och inte vill göra nått, då blir de problem!
.
.
.
med rätt folk så kan man ha kul och må bra, vart man är!






Kommentarer
WTF? säger:

respektlöst, hej

2011-02-02 | 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback