Big girls don´t gry, or do they?

God kväll!
Dansade som sagt ikväll. Jisses vad man känner av i kroppen asså, helt stel. Men det gick rätt okej, ska ta och träna hemma så det sitter. Så chillade med familjen och kollade på tv med dom för första gången på typ år och dar, brukar inte vara så social med familjen faktiskt. 

Börjar redan klockan 3 imon så en riktigt sovmogron, sitter inte fel den heller. Kan man vara uppe lite ikväll och snacka med dom som man vanligtvis inte brukar snacka med. 

Måste hämta täcket, haha kallt ju!
Men eftersom jag har tid imorgon så tar jag nog och fixar mig. Ska ju stå mitt i skolan och träna dansen på öppet hur imon, blir väl spännande. Speciellt när man står längst fram i mitten, as najs ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback