Bara bråttom här!

Känn er älskade för nu ger jag er lite av min tid som jag egentligen inte har. Har riktigt bråttom då min buss går om 30 min och jag inte är klar alls. Men ska ta och skynda mig lite, tänkte dra dagen för er bara.

Började med en riktigt riktigt skön massage på morgonen. Sedan nöta nöta och nöta våran egen dans, lära lite detaljer till dom andra tjejerna och sånt. Sen så lunch och de vanliga, fick fika efter lunchen sen så var de bara ner till idrottshallen och nöta ännu mera, har gjort våran egen dans klar nu så bara att träna hemma.
Höll på och tränade ett bygge i slutet, riktigt snyggt blev de till sist. Tur att man är biff säger jag bara!

Ni får bild när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback