Back on track

Godmorgon och godkväll!
Äntligen är man hemma. Nyduschad, ansiktsmask och kopplat in datan. Härligt! Håller på och ta igen det jag har missat på facebook, haha! 

Men vad har jag gjort nu sen sist då?
Idag så följde jag med Mimmi upp till Ockelbo på ponnytävling. Det gick riktigt bra tycker jag. Sedan så fick jag skjuts till Johan så hämtade pizza innan jag gick upp till han så smaskade i mig det. Sen så tvingade han mig att diska så fick göra de, plockade ihop mina saker så blev jag hämtad. 

Nu ikväll så väntar ponnyakuten och mysa lite. Skola imorgon som jag måste gå i. Orkar verkligen inte, ska försöka att komma i säng tidigt i alla fall. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback