Äntligen fredag

Tjenare!
Orkade helt enkelt inte skriva nått mer igår kväll, var lite upptagen med nåra personer, eller en iaf!
.
Suger verkligen att gå i skolan, man är jämt så trött på morgonen. Så fick bli ennu en ofixad och chill dag idag. Lite skrattanfall i skolan skadar ju inte, Mathilda du fattar!
Rätt skön dag faktiskt. Kom i allafall hem nyss och tänkte kolla lite vad som händer idag hos alla. Själv har jag absolut inga planer alls, lite tråkigt men får väl smsa Monika eller varför inte va med nån killkompis. Känns som jag inte alls vart med någon nu på sistone, speciellt inte någon av min killkompisar som brukar va dom som jag är med.
.
Nu blir de att hämta lite oboy och ringa pappa tror jag, blogga lite så får ni massa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback