välkommen tillbaka!

Känns som att det var år och dar sen jag ens var inne på blogg.se. Men det blir så när man har så fullt i huvudet att man inte ens kommer ihåg sitt eget namn. Vet inte ens vad jag själv tänker eller vad jag tycker, vet inget just nu. Bara att jag ligger i sängen och är i min egna värld..

Som ni nog förstår så är mitt liv ute och flyger, jag har inte fötterna på jorden som jag brukar och jag vet att det antingen låter som vilken tonåring som helst eller helt ologiskt. Jag vet inte hur ni tror och tänker, och det bryr mig inte speciellt om. Jag vet hur jag mår och hur jag känner, vad jag vart med om och vad det fått för konsekvenser. 



Men hur mår ni andra då? Hoppas att det är rätt okej iallafall! Jag har ärligt talat börjat tröttna på att skriva om vad man gjort idag och blablabla, mycket roligare och spännande att skriva om saker eller känslor eller killar, asså roliga saker och inte vad man gjort på dagarna, det är verkligen skittråkigt och stört egentligen.

Funderar lite på vad det är jag ska skriva om egentligen, jag skriver ju jämt från mina tankar erfarenheter och känslor. Hur jag mår, killar, kärlek, familj, mina tankar helt enkelt.

Så jag ska ta och ta tag och försöka skriva så mycket som jag orkar och kan helt enkelt. Om nått spciellt händer så kan det hända att jag skriver ut det bara för att liksom, men om ni inte säger annat så kommer jag att sluta skriva om vardagen. 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback