Sommar och sol!

Man kan ju inte göra annat än att älska vädret just nu alltså, vilka sommarkänslor man får. Jag håller redan på att jobba på min bränna, ligger just nu ute i solen och dunkar musik. Så härligt så det finns inte, underbart!

Riktigt rörigt i skolan dom här senaste dagarna, massa saker som händer och sånt men ibland är det så. Stolt över mig själv som jobbat så mycket som jag har förmåga till iallafall.


Hur som helst så tyckte jag att ni förtjänade ett inlägg från min sida, känner att jag är på för bra humör för att skriva långa känsliga texter just nu. Det är ju inte så ofta som jag är glad och sånt så ska ta vara på dom stunderna när jag är det. Men vad ska vi ta fram för roligt att skriva om istället då. Får försöka tänka ut nått.

Hörs senare gott folk, ut och lägg er i solen nu!!


Ett år sen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback