Sandhack update #3

Riktigt sjukt bögigt tråkig update lär jag då säga. Men kan skriva lite vad som hänt här tills nu! 

Dagen igår var sjukt seg, massa som sov och den var allmänt tråkig bara. Sen så kom det igång lite med turneringarna i både cs och Starcraft 2.

Bästa laget var såklart med i finalen i cs, Emil Pontus Erik Jonte och någon mer jag inte riktigt fått på minnet. Tyvärr så kom dom två men Pontus gjorde en riktigt sjukt snyggt kill, allaihopa helt själv på B i Dust2. Fyfan så snyggt det var. Men det vara bara otur för dom spelade sjukt bra. 

Sedan så var det Viktor och Linus i finalen på Starcraft. Jätte jämn match där, men Linus blev en riktig fegis i avgörande omgången satt han vann tyvärr på det. Men kan då säga att Viktor var bra mycket bättre. Riktigt kul när killarna skulle förklara för mig vad som hände när han spelade och sånt, dom kom på namnen som häst spade stall hus gård och sånt för att jag skulle förstå vad dom pratade om. 

Så det har pågått hela tiden från 12 slaget tills för någon timme sen. Har nu suttit och chillat mest med Viktor Lank Ludde och massa. Mysigt faktiskt! (a)

Ska försöka att komma ihåg att skriva lite oftare nu sista tiden som är kvar. Ingen ide att lägga sig heller då jag ska hem typ om 4 timmar. Trevligt är det att vara ensam tjej också, personlig service till allting så man bara kan ligga ner i stolen och slappa med datan medan man fick mat dricka och massa shit hela tiden. 




Kommer en riktig utvärdering om Sandhack#12 imorgon när jag fått sovit och sådär. Men nu vet ni vad som pågått och varför jag inte vart vid min dator så speciellt mycket. 

Puss


Lank och Vitkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback