God eftermiddag

Tjenare, allt bra? Hoppas jag, för idag är det ju långfredag och meningen att man ska köra igång den stad man lever i. Sandviken ska vakna till liv idag, köööör hårt nu alla! 


För övrigt så håller jag på och fixar mig och väntar på Monika, ska ut och röja ikväll, haha nej vi är duktiga flickor men ute blir det att vara iallafall. Ska ta lite bilder när jag är klar som ni kan få ta del av, snäll tjej jag är. 
Sitter med värsta partylåten som man blir skitglad av i högtalarna just nu, här har ni den och höj på basen hårt! 



Darius & Finaly feat.Nicco - Hold on (DJ Gollum remix)

Så grymt skön låt, pepp blir man också. Men ska fortsätta nu så hörs vi snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback