finns det verkligen någon som skulle göra allt för någon annan?

man tror att det finns folk som bryr sig, som alltid ställer upp, som skulle göra allt för en, men det är inte sant, sånt folk finns inte..
www.juliaakarolinaa.blogg.se
man tror att det finns folk som bryr sig, som alltid ställer upp, som skulle göra allt för en, men det är inte sant, sånt folk finns inte..


Jag har tagit en riktigt funderare runt sånt här. Det finns ingen som skulle göra allt för en, ingen som bryr sig så mycket. Nu kommer ni säkert tänka att jo min pojkvän gör det eller min bästavän, men tänk riktigt ordentligt nu, skulle dom verkligen göra ALLT?

Det finns inte, inte vad jag ser. Protesterar ni, ja men sig mig då vem som skulle göra allt för er? 

Finns ingen som gör de, människor är allt för ego för det. Man sätter alltid sig själv först, även om det finns människor som bryr sig oerhört mycket om andra så finns det ingen som skulle göra ALLT. Om någon sa ta min hand och hoppa från Mount Everest eller skär av dig halsen för min skull. Ingen som skulle göra något sådant, tro mig! 

Jag blir nästan lite besviken när någon kompis eller någon skickar sånt där sms där de står att man skulle göra allt för en och blablabla, för det är inte sant. Även om det är jättegulligt, så är det bara lögner och det vet dom själva. Jag kan erkänna att jag inte skulle göra allt för någon, det finns inte liksom. Visst man kan liksom bry sig jättemycket och blir skitledsen och må skit. Men fortfarande inte göra allt för en person! 


Mina tankar som sagt, skriv en kommentar om vad ni tycker om detta och hur ni känner. Blir bara mer motiverad då! 

Kommentarer
Malle säger:

En mamma gör allt för sina barn....skulle t.o.m dö för dem!!

2011-04-05 | 21:11:24
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa säger:

so fucking wrong...

2011-04-06 | 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback