Back!

Nu var det ett bra tag sen, vilket är tråkigt. Tänkte dra till med ett inlägg där jag lägger lite fokus på senaste händelserna och veckans planering, sen vet man aldrig vad jag kanske kan komma på.


Men vi kör såhär, senaste veckan har vart fartfylld och jäkligt skönt, lov äger med andra ord! 
Som ni vet så körde vi Sandhack på början på lovet. Sedan så onsdagen så blev det bara slapp onsdag om jag inte minns helt fel.
Tordagen så körde jag och Monika på en vår fotoseson ute i solen med sommarkläder och chillade galet. Kvällen blev ute med massa grabbar på donken.







Fredagen så var det chilla på dagen och ut på kvällen, livet de! Inget annat roligt direkt, sov hos brorsan bara. 
Lördag var livet nästan, hade lite planer åt olika håll men slutade i Järbo tillslut, gick överstyr där men det är hemligt. 
Söndag så solade jag heeeela dagen långt, bränna har man fått. Sedan så blev det påskmiddag hos släkten och hem igen. 

Dagen spänderades med folk på rece först, sedan ica och så kom Mimmi dit. Åkte moppe lite överallt, till bj och runt i stan. Skejtade massa träffade massa folk och livet lekte. Så jäkla najs, så kom nyss hem och sitter och snackar med lite folk. Checkar moppar också.




Nu är det min älsklings sida som kommer upp, jag ska skaffa moppe och det ska vara en redig som går somfan. Haha skämt o sido. Men det ska vara en skitnajsig moppe med bra drag iallafall, lite laglig får den gärna vara. Sitter och kollar igenom Aeroxar som är till salu då det är en sån som jag vill ha. Så taggar hårt inför det köpet då sommaren kommer bli jäkligt mycket roligare med en snygg monstermoppe som äger alla andra, mahahahaha! Hahaha! 


Drog till med ett inlägg med bara saker från min tanke precis då satt ni jävlar! 
Hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback