Älskar dig

Tjenare! 

Ja men hörrni, taggar vi Sandhack i helgen eller. Fyfan vad det ska bli kul, även om det är massa saker som hänt just nu och sådär så ska det ändå bli riktigt kul att lana igen med underbart folk. Lärt känna massa nytt folk i helgen som båda skejtar och ska på SH satt det ska bli riktigt riktigt kul ändå.

Tänkte även passa på att säga att säga att det är lov och då är det massa saker som händer men det får ni följa med på då. Lov uppskattas ju alltid, även om det är lite hinder med skolan och sådär. 


Har kommit på att jag skriver ut lite för mycket på bloggen som inte är bra för vissa personer att veta satt måste verkligen tänka efter vad jag ska skriva så jag vet inte hur kul det kommer bli att läsa. Men det är kul att så pass många håller fast och kollar in här varje dag, creed till er! 


Jag som sa att jag ska börja gymma också, kommer inte så långt med de, haha! Ska iallafall hänga med en kompis till gymmet någon dag och se hur det är där. Lite svårt att välja vart man ska gymma tycker jag.. Men nu blir det att jag bara skriver så ska slänga in lite bilder på min syster Monika.

















Världens finaste underbaraste syster! Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback