1-Tio fakta om mig själv

1. Jag är aldrig rädd för vad folk ska tycka om mig eller det jag gör.
2. Jag har hemligheter som aboslut ingen vet men kanske borde veta.
3. Mitt fullständiga namn är Julia Linnea Karolina Boberg.
4. Jag accepterar folk för precis den dom är, oavsett utseende!
5. Något som iallafall jag inte klarar av, är att vara med tjejer som är typiska tjejer. Ingen ont menat mot någon av dom, men jag klarar inte av det beteendet.
6. Jag är alltid en sån person som inte tycker något är pinsamt eller rädd för att snacka, det är min vardag att träffa nytt folk, dom flesta uppskattar att man är framåt och inte så blyg.
7. Jag är bara 15år, tro det eller ej men får höra dagligen att jag ser ut att vara 18-19år. 
8. Jag har knappt 2 kompisar som är yngre än mig, alla är 16 och uppåt.
9. Jag har bara haft 2 förhållanden som vart seriöst, finns inte en chans att jag bir tillsammans med någon om jag inte känner att det kan bli bra och vi mår bra tillsammans.
10. Nu är det slut på det deppiga biten, jag älskar att festa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback