´vilken kväll

vilken kväll igår, helt galen. tänker faktiskt inte gå in på detaljer vad som hände på kvällen då jag måste respektera dom jag va med vad som hände. men kan börja med att säga att jag gick ner till ica och va med massa folk, kom nåra dit och ja chillade runt där. alla skejtade och sånt, handla på ica, åt på donken och ja sånt som man bruka göra. knäppte massa kort som ni kan få senare. sen skulle vi hem, de va då festen börja eller va man säger, tänker inte säga nått..
men idag så blir de konfa, om 1 timme börjar den så måste börja fixa mig lite. matilda är sjuk och ja har faktiskt ingen aning om vilka mer som ska gå i sandviken, nästan alla ska ju gå i stovik. men aja de märker man väl, annars får man vara mobbad om man inte känner dom.
men ni får ha de så bra så ska jag njuta av att inte ha nå högtalare så ja lider, ahah!
pusssssss
så fin gumman, älskar dig

Kommentarer
TroLL MonNe. :) säger:

USH, inte fin. du är, finast...<333

2010-09-19 | 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback