sommaren<3

nu när sommaren är över, och massa saker har förändrats så tänkte jag göra ett inlägg av vad som hänt i sommar och de jag saknar mest som jag kommer minnas länge. självklart tar jag bort om det är någon som är med utan att dom vill så säg bara till då.
14 juni
19 juni - första natten jag och mimmi sov i årsunda. va med micke och tobbe hela kvällen.
midsommar i lule - alltid något jag kommer minnas, så grymt kul. jag och ella åkte ut med 5 killar i denna bil. fick motorstopp och puttade bilden. sen när vi kom tillbaka så blev det fest hela kvällen.
11 juli - årsunda med viktor och tobbe. då jag riktigt va med viktor första gången. ute hela kvällen med dom, kom väl hem vid halv 1. saknar nå grymt!
17 juli - älskade mimmi kom till årsunda, va med henne mestadels av lovet som ni kanske märker. helt klart bäst!
21 juli - klockan 4 på morgon gick vi till tåget som begav till göteborg. bara de säger allt. gothia som gällde och massa annat skoj.
23 juli - lisse, helt sjukt va kul vi hade. va där med mimmi viktor johannes dennis lukas och så va de säkert nån mer som jag inte kommer ihåg.
27 - måste nog va den roligaste kvällen i årsunda. helt sjukt va kul vi hade, ser lite retard ut på bilden men den kvällen var nästan oslagbar.
4-5 augusti - första gången då ida kom hit, grym natt.
16 augusti - tältade med dessa två tomtar. även att bilden är knäppt vid 5 på morron. grym natt!

det var höjdpunkterna på sommaren, allt kan förklaras i detalj.
nu ska jag ta och gå till skolan.
puss

Kommentarer
Johan säger:

Lite synd att man jobbade hela sommaren så man inte hann med att göra så mycket :P fast skönt med pengar! :D

2010-09-20 | 20:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback