taggad till tusen

godmorgon.
sitter här helt ofixad och har inte ens klätt på mig. så ska göra de och lägga på lite täckstift så är jag klar. sovit riktigt mycke inatt, trots att ja som hela dagen igår men de är najs. då är jag utvilad. idag så är de då skolan till 3. sen så hem och så, vid halv 5 så åker jag över till linda och fixar med Al så tar vi med han på min hoppträning ikväll. ska bli spännande och se hur han uppför mig. de resulterar ju till att jag inte får rida min zeke plutt, men på lörda är de tävling på han så ja lever nog. iaf så ska linda knäppa massa kort och filma sa hon så hoppas de blir av så får ni massa sen ikväll eller imon tror ja. men ska fixa klart mig nu.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback