svar på kommentarer

förlåt för att jag inte va med dig på skolan. visste inte att de va såhär.... FÖRLÅT!!!!
-men lilla gumman, de är lugnt!

älskling ! 

du får inte må dåligt , jag mår dåligt av det !
jag älskar dej , 
och kommer alltid att finnas i din hand bby <3

- ida, ja klarar mig de vet du!
älskar dig med<3

SÖT GAMMAL BILD !
HEHE INTEEEE.
menmen

ja du vet att jag alltid finns om de är nått vännen.!<3

-tack hjärtat, du vet att ja finns här med!

klart som fan att jag alltid finns här för dig. 
när livet sviker, så finns jag alltid vid din sida, för att hjälpa dig upp. för du är en människa jag aldrig vill va utan. 
du har hjälpt mig många gånger, att komma upp, från de mörka.
du har gjort så jag har insettt att man inte ska spilla tiden på människor som inte är värd de.. 
fan jag älskar dig. och du är som min syster. 
allt vi gjort, gått igenom. fan de vi har är äktavänskap, och de slänger man inte bort för något litet.......

- monika, jag är så jävla glad att jag har dig. älskar dig så sjukt mycke, alltid vi två <3

är ni tillsammans igen? ;p
-nej vi är inte tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback