suger

hej jag typ orkar inte leva mer just nu...nej så är de väl inte men näst inpå.
som ni nog märkt så har ja inte skrivit nått sen igår. de bror väl på att ja inte hunnit och orkat. orka inte imorse då ja va jätte trött verkligen, så stack ja ut direkt efter skolan och skejta. så har ja nyss vart på konfa möte som då resulterade till att jag inte kommer att tävla Al på sönda då jag måste va med på ett läger i helsingland, yiiipppiieeee!! eller så inte...... så ja, är inte så jätte glad men tror ja överlever iaf.. sitter och snackar lite med johan nu som är dyngtrött så de piggar ju inte upp heller. kanske ska lägga sig och kolla på film om ja kan skilja mig från min älskade data.. haha, nej men de är ju så.. aja puss

Kommentarer
sofia säger:

jaaaa de hoppas jag att du gör ?!?!

ÖVERLEV KVINNA !! (aaaaaaaaaa)

du klarar dehär vetu gmn lilla <3!

2010-09-28 | 22:11:02
Bloggadress: http://prayforpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback