sammanfattning

tack line :)
visst är hon söt då, klart hon är!


var som ni nog förstår med line idag. mötte henne och gick till willys. prata om absolut allt. så skönt att göra de med nån som verkligen förstår vad man pratar om och gör nått åt de liksom. tack line!
hon har åkt iaf, har mest chillat. snacka med folk, smsat och ja tatt de lugnt. lockade nyss håret till imon och pratar nu med mimmi lite. härligt de. blir inge bio imon imed att de va absolut ingen bra film sen så va de bara i dom små tråkiga salarna med typ 5 rader och då är de inte värt de faktiskt. så vi tar de en annan gång.
men vad ska jag ha för kläder imon då, som ni kanske inte vet så har jag skolfoto imon och de tycker jag ändå är rätt viktigt, kommer ju synas för typ 500pers i ett år i en tidning sååå......

Kommentarer
lineee säger:

SÖT GAMMAL BILD !

HEHE INTEEEE.

menmen



ja du vet att jag alltid finns om de är nått vännen.!<3

2010-09-17 | 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback