:S

tankarna snurrar runt. känns som vad jag än väljer kommer det bli fel på ett eller annat sett. vad ska jag göra? detta är mitt val, hur jag ska leva och dela mitt liv med. ett val som är oerhört svårt. tack alla som ställer upp för mig. det behövs verkligen. är inte längre säker på de beslut jag gjort, vad ska jag göra, hur ska jag göra, vilket är bäst, hur kommer omgivningen reagera? massor av frågor men få svar, om inte inga svar alls..


som ni märker så är allt förvirrande. därför kommer det inte bli så bra uppdatering idag. men ska försöka ordna upp allt så snabbt som möjligt.
ikväll blir det iaf att släppa tankarna och bara göra det jag älskar mest av allt, juste! stalleT.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback