RMK- timmar blir till dagar

tjenare
hemma nu och lyssnar på musik. vet inte om ni märkt de men när jag har en låt som rubrik så är det den jag lyssnar på just då så ni får låttips på en gång. smart va!
har haft konfa nu vid lunch. ärligt de sög, haha! konfaledarna är värsta sura och inte ett dugg glad. började grina i kyrkan :'( hmm bevis på att jag saknar ...... !
tror ja ska ta nått att käka snart, är riktigt hungrig. vill hitta på nått idag, undra om de finns nån söting som vill göra nått. kan kolla om mimmi vill komma hit. tror ja ska ner till ica/rusta/donken, what ever, dit dom skejtar iaf.
har laddat in bilderna nu iaf så här kommer nåra, men min kamera har nått fel för den knäpper typ 1 min efter man tryckt så dom blir suddiga.
sötmonika<3
monikas sko, emils sko. skiljer väl 10 strl mellan dom :O
HAHAHA fint tim
riktig shemale dedär
de va väl typ de ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback