pissig dag

ja vad ska man säga om dagen(?)
började ju rätt okej, skrev ju imorse och så. sen blev skit, mådde skit, allt va skit. så dagen kortfattat har vart skit. helt nere, depp, men tror nog att rasten före SO;n och själva SO;n tog priset. rasten började hetsa upp sig, tänker inte skriva vad som hände, varför och vem de handla om. men kan säga att jag blev jäääävligt ledsen, hela SO lektionen tillbringade jag med min förbannade mobil med alla dessa hemska sakerna i och mina helt otroligt älskade tårar på kinden. mår som ni nog förstår helt pisst up. ingen bryr sig, ingen orkar kämpa, ingen orkar ens visa en liten bit kärlek, INGEN FINNS DÄR! tack för de "älskat" folk.
ha en helt underbar torsdag så ska jag ta och cutta mig själv nu. nej nu driver ja bara, ska inte cutta mig, men en liten bit av mig ska iaf ta och tänka hur detta ska bli och kämpa för att det verkligen ska funka....
pussss
endast du, finns där och stöttar.
älskar dig över allt min underbara zeke, utan dig vet jag inte vad som händer<3

Kommentarer
sofia säger:

fiiiiin bild gmn ! :D <3

2010-09-16 | 15:47:12
Bloggadress: http://prayforpeace.blogg.se/
monne säger:

förlåt för att jag inte va med dig på skolan. visste inte att de va såhär.... FÖRLÅT!!!!

2010-09-16 | 16:15:22
ida lander säger:

älskling !



du får inte må dåligt , jag mår dåligt av det !

jag älskar dej ,

och kommer alltid att finnas i din hand bby <3

2010-09-16 | 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback